Khamis, 4 Oktober 2012

Serabut @ Statistik




Semuanya gara-gara subjek ini. STATISTIK....yang membuat otak aku melayang ke sana-sini. 
Menjadikan fikiran serabut-serabai. Entahlah.....Aku tabik la kat budak2 statistik, macam mana diorang nampak 'cool' ja....Dua orang lecturer yang pernah mengajar aku statistik pun macam tu jugak....tenang, rileks....langsung tak nampak keserabutan.Respek betul aku dekat mereka.......fuhhh.

Bagi aku, inilah subjek yang membuatkan aku tidak duduk diam. Tambah2 bila buat latihan......mungkin kerana ia melibatkan pengiraan yang berjela, sedangkan selama ini aku lebih terbiasa dengan subjek yang melibatkan membaca.

Selepas ini, aku cuba untuk bersikap mesra alam dengan subjek ini, dan melatih otak untuk sentiasa berputar 360 degree.

Dear statistics, please be nice to me


Anda Juga Mungkin Meminati: